Galvenā lapa  -  Viedoklis


04.08.2011   Vai Dome apzog rīdziniekus?

Manuprāt, KNABam un prokuratūrai būtu nekavējoties jāizmeklē gadījums, kas ir saistīts ar iespējamu nemērķtiecīgu par Rīgas dzīvojamā fonda apkalpošanu saņemto līdzekļu izlietošanu.

Savās aizdomās ar mani dalījās liels skaits rīdzinieku. Pagājušajā nedēļā dzīvokļu pastkastītēs parādījās laikraksts ar nosaukumu «PASTNIEKS» («ПОЧТАЛЬОН»), kas tiek izdots divās valodās. Metiens  – 200 000 eksemplāri! «Pastnieka» raksti satur sevī slikti apslēptu Rīgas pilsētas Domes valdošo politiķu reklāmu.  

 Laikraksts apzīmē sevi kā «pilsētas», kas nav nejauši. Pēc manā rīcībā esošās informācijas, «Pastnieks» tiek izdots sadarbībā ar pilsētas Domes uzņēmumu «Rīgas Namu pārvaldnieks». Pie tam pilsētas Dome nebija rīkojusi informatīvā atbalsta sniegšanas konkursu. Līgums par sadarbību tika noslēgts bez Rīgas Domes deputātu ziņas.

Pēc Lursoft datiem, «Pastnieka» izdevējs ir nesen reģistrētā firma BAGGI. Laikraksta redaktors ir ilggadīgais Rīgas Domes sabiedrisko sakaru speciālists Dzintars Zaļūksnis.  

Man rodas pamatojums secināt, ka uzsāktās priekšvēlēšanu kampaņas apstākļos par nodokļu maksātāju naudu izdoto bezmaksas laikrakstu var izmantot, lai reklamētu Rīgas Domes valdošās partijas. Iespējams, šis laikraksts tiek finansēts no tās naudas, kuru uzņēmums «Rīgas Namu pārvaldnieks» iekasē no rīdziniekiem kā maksu par mājokļa apkalpošanu. Ja tas atbilst patiesībai, tad šis gadījums ir kliedzošs piemērs tam, kā tiek izmantots administratīvais resurss vai, vienkāršāk sakot, kā tiek zagta nauda no parasto rīdzinieku kabatām.  

 



 

Komentāri


Atlikuši simboli: